شادروان اخمان پهلوان - پخش مواد غذایی گلدشت

فوتسال و فوتبال سیمین شهر

وبلاگ-کد لوگو و بنر
شادروان اخمان پهلوان - پخش مواد غذایی گلدشت

مسابقه بین دو تیم سیمین شهری شادروان اخمان پهلوان و پخش مواد غذایی گلدشت از سری مسابقات جام فجر خواجه نفس در محل سالن ورزشی این شهر برگزار شد .

این بازی حساسیت خاصی داشت به طوری که بیشتر فوتبال و فوتسال دوستان سیمین شهری در سالن حاضر بودند.از بازیکنان سیمین شهری که در این سالن برای تماشا امده بودند میتوان از تاج الدین توماچ و امید پنق ( بازیکن نفت مسجد سلیمان ) و قاسم ایری اشاره کرد .

حضور علی طاووسی دروازه بان فوق العاده ی پویا گستر بندر ترکمن و رشید پنق در غالب تیم شادروان اخمان پهلوان چشم نوازی میکرد .

کری خوانی های حاجی محمد پنق و رشید پنق از سیمین شهر شروع شد و تا آغاز مسابقه ادامه داشت .

نکته عجیب دیگر این مسابقه ، آماده کردن کارت بازیکنان گلدشتی در واپسین لحظات بود.

در حین گرم کردن بازیکنان شادروان اخمان پهلوان داور مسابقه قبل بازی به عبدالله قروی اخطاری لفظی مبنی بر استفاده کردن از شورت ورزشی داد که با اعتراض عبدالله قروی و تیم او همراه شد و در آخر به نحوه ای پایان یافت .

مسابقه با شروع تیم گلدشت توسط حاجی محمد پنق و حبیب الله آبار آغاز شد .

ترکیب دو تیم

شادروان اخمان پهلوان : علی طاووسی ( گلر ) - رشید پنق - عبدالله قروی - عبدالباسط کر - رضا کر

ذخیره ها : سعید اراده ای - بهنام طرک - علی اله بردی زاده

پخش مواد غذایی گلدشت : یاسر بیموری ( گلر ) - حاجی محمد پنق - حبیب الله آبار - محمد عظیمی - بهروز تراج

ذخیره ها : امان پنق - عیسی پنق - محمد کر

بلا فاصله بعد از آغاز مسابقه توسط تیم گلدشت ، شادروانی ها توپ را از انها گرفتند و با یک حرکت تیمی زیبا توسط رشید پنق به گل اول رسیدند.

آنها برای رسیدن به گل دوم زیاد انتظار نکشیدند و اینبار عبدالباسط کر با یک شوت زیبا زیر طاق دروازه یاسر را به لرزه در آورد

حضور رشید پنق و علی طاووسی بر پیکره تیم گلدشت سنگینی میکرد و کفه ترازو عدالت را به نفع تیم شادروان سنگین تر میکرد

واکنش های فوق العاده اول بازی علی طاووسی تماشاگران را به وجد در می آورد اما بازیکنان گلدشت از این نام های بزرگ ترسی نداشتند و کمی بعد از دریافت دومین گل با شوت زیبای حبیب الله آبار توپ بر تور دروازه علی طاووسی بوسه زد ( شادروان 2 گلدشت 1 )

دو دقیقه به اتمام نیمه اول این مسابقه ، نتیجه بازی 3 /1 به نفع شادروانی ها ، گل سوم با دریبل زیبای دروازه بان گلدشتی ها و یک زیر طاقی دیگر توسط رضا کر به ثمر رسید .

دقایق انتهایی مسابقه در نیمه اول با اتفاقی جالب همراه بود و آنهم دریافت کارت زرد بچگانه بازیکن تیم شادروان اخمان پهلوان ( سعید اراده ای ) بود که به علت خطا در انجام تعویض با عبدالباسط کر بود، دریافت این کارت تا حدودی باعث افت روحیه سعید شد و او نتوانست تا به انتها بازی خود را ارائه کند .

پایان نیمه اول 22/25

آغاز نیمه دوم 22/35 و ده دقیقه استراحت برای بازیکنان

آغاز بازی با شادروانی ها بود ، در این نیمه در بازی تا حدودی در دست گلدشتی ها بود تا به آنجایی که گلدشتی ها گل دوم خودشان را با حرکت عالی محمد عظیمی به ثمر رساندند.

این پایان این ماجرا نبود ..

بعد از این گل دوباره شادروانی ها به رهبری رشید پنق و عبدالله قروی سوار بر بازی شدند و در این بین بازیسازی های عبدالله قروی چشم نوازی میکرد ، پاسکاری هایی که از خود او شروع شد و در آخر گل چهارم برای شادروانی ها توسط عبدالله قروی ..

نتیجه 4/ 2 به نفع شادروانی ها .. تصور همه بر برد شادروانی ها بود .. تمام ماجرا این نبود

بازیکنان گلدشت به رهبری دو بازیکن با تجربه خود یعنی حاجی و حبیب نه تنها ترسی از حریف قدرتمند خود نداشتند بلکه با استفاده از ترکیب تجربه و قدرت جوانی گل سوم را نیز به ثمر رساندند

رد و بدل شدن چندین پاس زیبا و عالی و نهایتا شوت سنگین عیسی پنق توپ را از زاویه بسته و تقریبا میانه های میدان ، از بین پاهای علی طاووسی عبور داد و گل سوم به ثمر رسید .

اما جذابیت مسابقه به حدی بود که بلافاصه رشید پنق با استفاده از موقعیتی که علی طاووسی با شروع دوباره در اختیار او قرار داد توپ را از بین پاهای یاسر بیموری عبور داد و گل به ثمر رسید .. بازیکنان گلدشت اعتراض زیادی به نحوه گلری یاسر داشتند .. یاسر عالی بود ..

5 دقیقه مانده به اتمام مسابقه ..

نتیجه 6/3 به نفع شادروانی ها .. تایم استراحت برای گلدشتی ها ..

کسی نمیداند در آن وقت استراحت چه شد که بعد از آن در موقعی که تنها 3 دقیقه به اتمام مسابقه باقی مانده بود ورق به کل برای گلدشتی ها برگشت و آنها با سوپر گل چیپی که محمد عظیمی از بالای سر علی طاووسی زد به بازی برگشتند .. با این گل زیبا و متحیر کننده سالن منفجر شد ...

4/ 6 به نفع شادروانی ها و 2 دقیقه مانده به اتمام نیمه دوم مسابقه و .. گل 5 برای گلدشتی ها و باز هم محمد عظیمی و شوتی سنگین و بوسه توپ بر تور علی طاووسی و شادروانی ها ، چه میکند این محمد عظیمی ..

خستگی ناشی از دوندگی بسیار بالای رشید پنق، از دست دادن روحیه علی طاووسی، خستگی سعید اراده ای و بی انگیزگی او عصبانیت عبدالباسط کر و مصدومیت بی موقع عبدالله قروی همه و همه باعث از دست رفتن بازی برای آنها شد .

گل ششم برای گلدشتی ها توسط بهروز تراج

مقاومت جاجانه علی طاووسی در دهانه دروازه و در موقیعتی تک به تک بسیار زیبا بود هر چند موفق این نبرد بهروز تراج بود که گل تساوی تیمش را مقابل شادروانی ها در واپسین لحظات به ثمر رساند. خوشحالی بسیار دیدنی حاجی محمد پنق و در اغوش کشیدن حبیب الله آبار تماشاگران را مدتی مجذوب خود کرد ، سالن یکپارچه گلدشتی هارا میستایند برای این بازی زیبا و روان در اخرین دقایق .

پایان بازی راس ساعت 23 با تساوی 6 بر 6

گلزنان :رشیدپنق ۳گل ،عبدالباسط کر، رضاکر  ، عبدالله قروی هر کدام ۱ گل برای اخمان پهلوان

محمد عظیمی ۳گل ،حبیب الله آبار ، عیسی پنق ،بهروز تراچ هر کدام  ۱گل برای گلدشت

 


[ دو شنبه 5 بهمن 1394 ] [ 21:14 ] [ شمس الدین حنفی ] تیم پشتیبانی : محر [ نظرات () ]
مطالب مرتبط
نظرات این مطلب

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







آخرین مطالب
بازگشت (1395/04/22 )
فوتسالی ها (1394/12/25 )
اطلاعیه (1398/12/24 )
خبر (1394/11/24 )